سرور 3 تراوین

تجربیات و آموزشهای بازی تراوین

سرور 3 تراوین

تجربیات و آموزشهای بازی تراوین

سه فرمول طلایی تراوین بازها

برای شروع سه فرمول طلایی برای تراوین بازها

فرمول یک: در یک دهکده باید فقط یا سرباز دفاعی تولید کرد یا سرباز تهاجمی. بالفرض اگر چندین دهکده کنار هم ساخته باشید، میتوانید تعدادی از آنها را فقط مختص ساخت نیروهای دفاعی کنید، و تعداد دیگری از دهکده ها رامختص ساخت نیروهای تهاجمی. دلیل: از نظر تهاجمی، همیشه قانون به گونه ای است که هر چقدر ارتش شما بیشتر باشد، کشته ی کمتری میدهید اما کشته ی بیشتری میگیرید.حال که Crop محدود است، بهتر است برای تهاجم از یک دهکده، همه ی سربازهای ساخته شده در آن تهاجمی باشند... ارتش تدافعی برای فرستادن به حمله ساخته نشده اند، و لذا بهتر است در دهکده ی تهاجمی وجود نداشته باشد. پس اگر در یک دهکده فقط نیروی تهاجمی ساخته شود، هنگام حمله با نهایت قدرت به هدف ضربه زده خواهد شد، با متحمل شدن کمترین خسارت.
برای اطمینان بیشتر، میتوانید دهکده ای کنار دهکده ی تهاجمی بزنید و آن را فقط برای ساخت سربازهای تدافعی بکار بگیرید...

در صوزتی که میخواهید بدانید کدام نیروها در هر نژاد تدافعی یا تهاجمی هستند، به این سایت مراجعه کنید.
در این سایت نیروهای هر نژاد (رومی، آلمانی و فرانسوی) را دو بار مقایسه کرده. اولین بار برای اهداف کوتاه مدت، و در پایین برای بلند مدت که طبعا نگاه بلند مدت مدنظر است
رنگهای نسبت داده شده به برتیب، آبی پررنگ به معنی بهترین، آبی کم رنگ به معنی خوب، قرمز کم رنگ به معنی بد و قرمز پررنگ به معنی بدترین خواهد بود.
برای مثال، در رومیها، Praetorian برای دفاع در مقابل infantry یا پیاده، بهترین نیرو است، پس رنگ آن در زمینه ی دفاع در برابر پیاده نظام آبی پر رنگه، ولی در زمینه ی حمله نسبتاً ضعیفه پس رنگش در قسمت حمله قرمزه.


فرمول دو: چگونه حمله کنیم!
همیشه به خاطر داشته باشید که سرباز تدافعی را نباید برای حمله فرستاد. و برعکس، و برای حمله باید یک قانون مهم را رعایت کنید تا قویترین ضربه را بر روی دشمن خود فرود آوردید و در عوض کمترین خسارت را متحمل شوید. این قانون همان رعایت فرمول دو سوم ارتش پیاده و یک سوم ارتش سواره است. برای محاسبه ی آن کافی است تعداد نبروهای تهاجمی پیاده ی خود را تقسیم بر 3 کنید و حاصل آن هر چقدر که شد، به آن تعداد نیروی سواره بسازید.


فرمول سه: چگونه با Catapult حمله کنیم؟!
Catapult همیشه باید "بعد" از موج پاکسازی ارسال شود. موج پاکسازی موجی است که مقدار زیادی نیروی تهاجمی (دو سوم پیاده و یک سوم سواره)، مقداری ram و "یک عدد" Catapult در خود دارد. دلیل وجود فقط یک Catapult در این موج این است تا سرعت این موج با موج های Catapult های اصلی که بلافاصله بعد از موج پاک سازی باید فرود آیند یکی شود و در اصطلاح با هم فرود آیند. اما چگونه باید این امواج را پشت سر هم و بلافاصله فرستاد...؟ مسلماً نباید هر موج با موج بعدی بیشتر از 2 ثانیه اختلاف زمانی داشته باشد. برای ارسال چنین موجهایی، باید:
- یک مرورگر داشته باشید که Tab را پشتیبانی کند. (برای مثال  ie7 - Firefox)
- برای حمله، دهکده ی هدف را انتخاب کنید، روی "» Send troops" راست کیک کنید و گزینه ی "Open link in new Tab" را بزنید تا پنجره ی ارسال سرباز باز شود. چهار Tab مشابه دیگر باز کنید، دقیقاً به همون ترتیب..
- الآن 5 Tab در اختیار دارید که از 5 تای آن میتوانید نیرو ارسال کنید. در اولین Tab بروید و 95 درصد ارتش تهاجمی خود را انتخاب کنید، ram ها را همگی انتخاب کنید، و یک کاتاپولت را هم به آن اضافه کنید. "حمله عادی" را انتخاب کنید (ضروری!) و سپس یک بار روی "تایید" کلیک کنید (نکته!» OK دوم را کلیک نکنید. بگذارید در همین حالت بماند.)
- روی Tab بعدی بروید و حدود 10 تا 20 catapult را انتخاب کنید، تعدادی سرباز تهاجمی همراه آنها انتخاب کنید. روب "حمله عادی" کلیک کنید و OK اول را بزنید. برای Tab های باقی مانده هم به همین ترتیب: حدود 10 تا 20 catapult را انتخاب کنید، 10 یا تعدادی سرباز تهاجمی همراه آنها انتخاب کنید. روی "حمله عادی" کلیک کنید و OK اول را بزنید.
 - حالا که همه ی Tab ها آماده ی ارسال شدن هستند و فقط یک OK با ارسال شدن فاصله دارند، روی Tab اول (موج پاکسازی) برگردید و روی OK کلیک کنید. برای تعویض بی درنگ Tabها، از ترکیب دو کلید Ctrl و Tab استفاده کنید. این عمل را سریع انجام دهید... بدون تکان دادن ماوس، Tabها را عوض کنید و OK را فشار دهید. دکمه ی OK ثابت است پس نگران این نباشید که آیا هر دفعه پس از تعویض Tab لازم است ماوس را جابجا کنید یا نه...
نظرات 1 + ارسال نظر
Hammer جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

MerC kheyli khoob bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد